IAS ile Reklam Bütçenize Sahip Çıkın
- Alp Kutay Arabacı
- Aug 12
- 1 min read
IAS, Reklamverenlere keskin ölçümleme, net optimizasyon ve marka güvenliği sunar. Yatırımlarınızın geri dönüşünü (ROI) artırarak, etkili sonuçlar elde etmenizi sağlar.
Veriye Dayalı Başarı Hikâyeleri
IAS ile çalışan reklamverenler:
✅ Pre-bid optimizasyonlar ile dönüşüm oranlarını %183 artırdı.
✅ Geçersiz trafik (IVT) oranını %88 azalttı.
✅ İçeriğe dayalı hedefleme kullanarak tıklama başına maliyeti %73 düşürdü.

Gerçek Zamanlı Kontrol: Anlık Optimizasyon
IAS Pre-bid teknolojileri:
Yayına girmeden önce geçersiz trafiği engelleyebilir,
Düşük kaliteli siteler ve "sadece reklam için üretilmiş" siteleri (MFA) filtreleyebilir,
Reklamlarınız ile uyumlu içerikleri hedefleyebilir,
Markanızın güvende olduğundan ve her gösterimin gerçek kullanıcıya ulaştığından emin olabilirsiniz.
IAS Post-bid teknolojileri:
Etkileşim takibi için Dikkat ve Görünürlük verileri,
Reklamlarınızın güvenli ortamlarda yayınlandığını doğrulaması için marka güvenliği ve uygunluğu verileri,
Reklamda sahteciliğin (Ad Fraud) önüne geçmek ve performans artışı sağlamak için IVT verilerini,
Reklam gelirinden pay almaya çalışan siteler için ise MFA, Ad Clutter verilerinden yararlanarak aksiyon alabilirsiniz.
✅ IAS teknolojisi ile önlem alınan kampanyalarda geçersiz trafik oranı yalnızca %0,7'dir. IAS'in Media Quality raporuna göre bu oran, sektör ortalamasına kıyasla 15 kat daha düşük!
Daha fazla bilgi almak için IAS İstanbul ile iletişime geçin.