top of page

IAS ile Reklam Bütçenize Sahip Çıkın

  • Writer: Alp Kutay Arabacı
    Alp Kutay Arabacı
  • Aug 12
  • 1 min read

IAS, Reklamverenlere keskin ölçümleme, net optimizasyon ve marka güvenliği sunar. Yatırımlarınızın geri dönüşünü (ROI) artırarak, etkili sonuçlar elde etmenizi sağlar.

Veriye Dayalı Başarı Hikâyeleri


IAS ile çalışan reklamverenler:

✅ Pre-bid optimizasyonlar ile dönüşüm oranlarını %183 artırdı.   

✅ Geçersiz trafik (IVT) oranını %88 azalttı.     

✅ İçeriğe dayalı hedefleme kullanarak tıklama başına maliyeti %73 düşürdü.


ree

Gerçek Zamanlı Kontrol: Anlık Optimizasyon


IAS Pre-bid teknolojileri:


  • Yayına girmeden önce geçersiz trafiği engelleyebilir,

  • Düşük kaliteli siteler ve "sadece reklam için üretilmiş" siteleri (MFA) filtreleyebilir,

  • Reklamlarınız ile uyumlu içerikleri hedefleyebilir,

  • Markanızın güvende olduğundan ve her gösterimin gerçek kullanıcıya ulaştığından emin olabilirsiniz.


IAS Post-bid teknolojileri:


  • Etkileşim takibi için Dikkat ve Görünürlük verileri,

  • Reklamlarınızın güvenli ortamlarda yayınlandığını doğrulaması için marka güvenliği ve uygunluğu verileri,

  • Reklamda sahteciliğin (Ad Fraud) önüne geçmek ve performans artışı sağlamak için IVT verilerini,

  • Reklam gelirinden pay almaya çalışan siteler için ise MFA, Ad Clutter verilerinden yararlanarak aksiyon alabilirsiniz.  


✅ IAS teknolojisi ile önlem alınan kampanyalarda geçersiz trafik oranı yalnızca %0,7'dir. IAS'in Media Quality raporuna göre bu oran, sektör ortalamasına kıyasla 15 kat daha düşük!


Daha fazla bilgi almak için IAS İstanbul ile iletişime geçin.


bottom of page