IAS ile Otomatik Optimizasyon
- Alp Kutay Arabacı
- Aug 26
- 1 min read
Reklamverenlerin programatik yayınlarında daha detaylı veri analizi ve hızlı optimizasyon imkanı için geliştirilen Total Visibility çözümü, bid verileri ile programatik satın alma yollarının kalitesi ve maliyeti hakkında içgörüler sunar. Total Visibility çözümünün bir parçası olan Dynamic Performance Profile (DPP) ile IAS, otomatik optimizasyon imkanı sunar ve böylelikle operasyonel süreçlerde zaman kazandırarak kolaylık sağlar.

Kinesso ile çalışan bir telekomünikasyon markası, kampanya KPI'larını tutturma düşüncesiyle en etkili hedefleme stratejisini belirlemek için Dynamic Performance Profile teknolojisini kullandı.
DPP ile kampanya esnasında veriler analiz edilip, düşük performanslı IAS segmentleri tespit edildi.
Haftalık olarak yüksek performanslı segmentler öne çıkarılırken, düşük performanslı segmentler devre dışı bırakıldı.

Sonuçlar:
✅%33 daha yüksek dönüşüm ve tıklama oranı,
✅Dönüşüm başına %14 daha az maliyet oranı,
✅Daha hızlı ve kolay kampanya yönetimi sağladı.
Dynamic Performance Profile ile Reklamveren:
Doğru kitleye, doğru yerde 3. taraf çerez kullanmadan ulaştı.
Manuel optimizasyona harcanan zamanı ortadan kaldırdı.
Bütçesini en iyi performanslı reklam alanlarına yatırdı.
📌 Siz de kampanyalarınızda otomatik optimizasyon ile yüksek performans elde etmek için IAS İstanbul ile iletişime geçin.



