Google Ekosistemi için IAS ile Yeni Bir Çözüm!
- İlbey Özden
- Jul 8
- 1 min read
Updated: Aug 5
Dijital reklamcılıkta marka güvenliği ve uygunluğu (Brand Safety ve Brand Suitability) kampanya verimliliği için büyük önem taşıyor. Bu doğrultuda, IAS'in Google Search Partner Network (SPN) için IAS Pre-Screen Marka Güvenliği Çözümü'nü geliştirdi.
Google SPN envanteri, reklamverenlerin hem mobil, hem de masaüstü cihazlarda arama ile ilgili web siteleri ve uygulamalarından oluşur. IAS'in daha önceden taradığı ve sınıflandırdığı (pre-screen) yayıncılarda, sektör standardı güvenlik ve uygunluk tanımlarına uymayan Search Partner Network sitelerini otomatik olarak yayınların dışında tutabileceksiniz.

IAS Pre-Screen Marka Güvenliği Çözümü Size Neler Sunuyor?
✅ Güvenilir Üçüncü Taraf Kontrolü: IAS Pre-Screen Marka Güvenliği Çözümü, GARM (Global Allience Responsible Media) çerçevesinde belirlenmiş olan 12 sektör standardı kategori ve 4 risk eşiğine göre sınıflandırma yapmaktadır. SPN envanterinde marka güvenliği ve uygunluğunu sağlamak için alanların düzenli olarak filtrelenmesini sağlar.
✅ Tüm Kampanya Türlerinde Destek: IAS'in hariç tutma (exclusion) listelerini aşağıdaki Google Ads kampanya türlerinde kullanabilirsiniz:
Search
Standard Shopping,
Apps
Performance Max (PMax)
✅ Geniş Kapsam: YouTube, Google Video Partners ve şimdi de Search Partner Network dahil olmak üzere Google ekosisteminde IAS ile performansınızı artırın.
IAS, reklamverenlerin Google ekosistemi genelinde performans ve marka uygunluğunu artırmalarına yardımcı olmaya devam ediyor.
Bu yeni çözümle ilgili daha fazla bilgi almak veya başlangıç yapmak için lütfen IAS İstanbul ile iletişime geçin.



