top of page

Sosyal Medya'da %97 Viewability Mümkün!

  • Writer: Alp Kutay Arabacı
    Alp Kutay Arabacı
  • Oct 14
  • 1 min read

Hızlı tüketilen sosyal medya reklamcılığında günümüzde en büyük sorunların başında görünürlük konusu geliyor. Düşük viewability oranları, reklamverenleri mecra ve format bazında daha odaklı bir şekilde ince ayar yapmaya ve kampanyalarını daha yoğun şekilde optimize etmeye yönlendiriyor.


Türkiye’deki reklam satışlarını GENART by Aleph’in yürüttüğü Pinterest, IAS ile birlikte Arçelik ve Beko kampanyalarında Video View, Brand Awareness ve Traffic sonuçlarını artırma hedefiyle yayına başladı. Pinterest yayınlarında ise Premiere Spotlight, standart reklamlar ve video reklam formatları kullanılarak ölçümler tamamlandı.


ree

Sonuçlar:


✅IAS ölçümlerine göre %97'ye kadar reklamların görünür (viewable) olduğu tespit edildi.

✅Kampanya sırasında Pinterest diğer tüm mecralardan daha yüksek viewability oranı sağladı.

bottom of page