IAS ile Sektörel Öneriler - Otomotiv
- Alp Kutay Arabacı
- Oct 28
- 1 min read
Marka mesajlarının doğru kitleye ulaşması ve erişimin verimli şekilde arttırılması ne kadar önemli ise, marka itibarının korunması da bir o kadar önemli. Bu hassas kriterlerin sağlanması ise reklamların doğru içerik yanında gösterilmesinden geçiyor.
IAS’in yaptığı online anket sonucunda:
Tüketicilerin %74’ü görüntüledikleri içerikle uyumlu reklamlar görmek istiyor.
Tüketicilerin %72’si, reklama ilişkin algılarının, sayfanın çevresindeki içerikten etkilendiğini söylüyor.
IAS, Context Control çözümü ile pre-bid segmentler oluşturarak reklamverenlere içeriğe dayalı hedefleme veya kaçınma imkanı sunuyor.
Global olarak otomotiv sektörünün en büyük 13 reklamvereninden 12'si, dijital kampanyalarında IAS ile çalışıyor.
Context Control Çözümleri ile,
✅ Çerezsiz hedefleme ile hedef kitlenize ulaşın.
✅ Dönemsel segmentler ile uygun içerikleri uygun vakitlerde hedefleyin.
✅ Size uygun olmayan içeriklerden kaçınırken, uyumlu içeriği hedefleyerek reklamlarınızın etkileşimini artırın.

Top 10 Otomotiv Sektörü Hedefleme Segmentleri
Car Enthusiasts
Automotive
Car Ownership
Automotive - Auto Parts & Auto Repair
Automotive - Family Car
Society - Starting a Family
Sustainability & Environmentally Conscious
Automotive - Electric & Hybrid Cars
Automotive - Luxury Car
Social Media Enthusiasts
Top 10 Otomotiv Sektörü Kaçınma Segmentleri
Illegal and Recreational Drugs
Automotive (negative)
Insurance - Auto, Motor Insurance
Death, Injury or Military Conflict - Medium Risk - News
Crime - Medium Risk - News
Misinformation
Insurance - Auto, Motor Insurance
Sensitive Social Issues - Medium Risk - News
Incitement of Hatred
Pollution - Negative Sentiment
📩 IAS İstanbul ile iletişime geçin, programatik kampanyalarınızda doğru hedefleme ve kaçınma segmentleri ile verimliliğinizi arttırın.

