IAS ile Sektörel Öneriler - Finans
- Alp Kutay Arabacı
- Oct 21
- 1 min read
Marka mesajlarının doğru kitleye ulaşması ve erişimin verimli şekilde arttırılması ne kadar önemli ise, marka itibarının korunması da bir o kadar önemli. Bu hassas kriterlerin sağlanması ise reklamların doğru içerik yanında gösterilmesinden geçiyor.
IAS’in yaptığı online anket sonucunda:
Tüketicilerin %74’ü görüntüledikleri içerikle uyumlu reklamlar görmek istiyor.
Tüketicilerin %72’si, reklama ilişkin algılarının, sayfanın çevresindeki içerikten etkilendiğini söylüyor.
IAS, Context Control çözümü ile pre-bid segmentler oluşturarak reklamverenlere içeriğe dayalı hedefleme veya kaçınma imkanı sunuyor.
Global olarak finans sektörünün en büyük 7 reklamvereninden 6'sı, dijital kampanyalarında IAS ile çalışıyor.
Context Control Çözümleri ile,
✅ Çerezsiz hedefleme ile hedef kitlenize ulaşın. ✅ Dönemsel segmentler ile uygun içerikleri uygun vakitlerde hedefleyin. ✅ Size uygun olmayan içeriklerden kaçınırken, uyumlu içeriği hedefleyerek reklamlarınızın etkileşimini artırın.

En İyi 10 Finans Sektörü Hedefleme Segmentleri
Financial – Bank Account
Financial – Credit Cards
Financial – Loans & Mortgages
Remote Working
Financial - Family Bank Account
Sustainability & Environmentally Conscious
B2B
Financial – Personal/Family Investments
Small Business Owners
Financial - Business Bank Account
En İyi 10 Finans Sektörü Kaçınma Segmentleri
Finance - Bank Account, Business
Finance - Credit Cards
Death, Injury or Military Conflict - Medium Risk - News
Finance - Cryptocurrency - Negative Content
Misinformation - Medium Risk - News
Crime - Medium Risk - News
Incitement of Hatred - Medium Risk - News
Sensitive Social Issues - Medium Risk - News
Corporate Culture & Labor Relations
Finance - Banking
📩 IAS İstanbul ile iletişime geçin, programatik kampanyalarınızda doğru hedefleme ve kaçınma segmentleri ile verimliliğinizi arttırın.

