top of page

IAS ile Karbon Emisyon Ölçümü

  • Writer: Alp Kutay Arabacı
    Alp Kutay Arabacı
  • Sep 23
  • 1 min read

Sürdürülebilirlik, yapay zeka ve reklamcılık diyince ilk akla gelen kavram verimlilik. Atığı azaltmak hatta yok etmek, reklamda her türlü sahtekarlıkla savaşmak, yayınlanan reklamların insanlar tarafından görünür olmasını sağlamak ve hedef kitleye en etkin erişimi sağlamak bugün her medya planının önceliği. Gelişen yapay zeka teknolojileri her ne kadar elektrik tüketimini arttırsa da diğer yandan reklam teknolojilerinde hız ve optimizasyon yetenekleri ile sürdürülebilirliğin reklamcılıktaki verimliliğini besliyor.


IAS, verimliliği ön plana çıkarırken, teknolojisini sürdürülebilirlik ile de destekliyor ve reklamverenin tercihine iki farklı Ad Net Zero - Global Media Sustainability Framework (GMSF) uyumlu ölçüm teknolojileri sunuyor. Amaç, reklam kampanyalarının karbon emisyonlarını yayın esnasında ölçmek ve IAS yetenekleri ile optimize etmek.


IAS, Good-Loop ve Impact Plus ile hem web hem in-app ortamlarda Ad Net Zero uyumlu karbon emisyon ölçümlerini kampanya bazlı anlık olarak IAS Signal platformu üzerinden Kaliteli Gösterim metrikleri ve hatta Attention (Dikkat) ile beraber değerlendirmeyi sağlıyor.


ree

Tüm ordinolu ve programatik yayınlarda karbon emisyonu verisini optimize ederek dönüşümün liderleri arasında yerinizi alın. IAS müşterileri, kampanya kurulumlarında sadece bir tik atarak ek bir koda ihtiyaç duymadan bu ölçümlemelerden yararlanabiliyor.




bottom of page