top of page

IAS ile Attention'da Yenilikler Kapıda!

  • Writer: İlbey Özden
    İlbey Özden
  • Jun 3
  • 1 min read

IAS, dikkat ölçümlerini daha gelişmiş ve kapsamlı sonuçlar elde etmek amacıyla yeni metriği Ad-To-Content Ratio ile güncelliyor. Bu güncelleme, Quality Attention raporlamalarına Haziran ayının ilk haftası ile birlikte yansıyor olacak.

📊Yeni Metrik

Mevcut Ad Density metriği, daha gelişmiş bir ölçüm yaklaşımı olan Ad-To-Content Ratio ile güncellendi! Bu metrik, reklamların kapladığı alanın sayfanın toplam ölçülebilir alanına oranıdır. Bu ölçüm, sayfa yüklendikten sonraki ilk 30 saniye içinde ve en fazla 4 kez kaydırılarak (scroll edilerek) görüntülenen (rendered), birbirini tekrar etmeyen ekran alanları üzerinden yapılır.


✅DSP'lerde yeni çözüm!

Tüm büyük DSP'lerde, IAS segmentleriyle, düşük dikkat skoruna sahip sayfalardan kaçınmak ve yüksek dikkat skoruna sahip sayfaları hedeflemek mümkün! 


📱​In-app video ölçümünde geliştirme!

IAS ölçüm modelinde, in-app gösterimleri ve bunlara bağlı olumlu etkileşimleri (clicks ve conversions gibi) ele alış biçimini hem video hem de displayde geliştirdi.


Yeni metrik ve özellikler ile daha derinlemesine analizler yapabileceğiniz ve dikkat skorunu hedefleyebileceğiniz yeni bir döneme hoş geldiniz!


 
 
bottom of page