Global Krizlerde Marka Güvenliği
- İlbey Özden
- Jun 24
- 1 min read
Hassas konular, hem pazarlama dünyası, hem de yayıncılar için iletiÅŸim riskleri yaratıyor. Global krizler, marka güvenliÄŸi ve uygunluk stratejilerini olumsuz etkilerken, reklam yayınlarını düzenli olarak kontrol etmek, stratejileri gözden geçirmek ve doÄŸru fiyata doÄŸru hedef kitleye eriÅŸirken marka uygunluÄŸunu gözetmek gerekiyor. IAS, yapay zeka ve makine öğrenimi teknolojileri ile canlı olarak ve anlık ÅŸekilde gündemi marka güvenliÄŸi ve uygunluÄŸu kriterlerinde deÄŸerlendirmektedir.Â

IAS Blocking kodunu aktif ederek ücretsiz olarak devam eden savaşlar ve olumsuz haberlerden kaçınmak için aşağıdaki segmentler engellenmelidir. Ordinolu ve programatik yayınlarda reklamın çıkmasını engellemek ve programatik yayınlarda da bid öncesi sorgulamalarla, daha bid aşamasında reklam çıkmayı engellemek mümkün.
Death, Injury or Military Conflict Medium Risk - News
Arms & Ammunition
Terrorism - Medium Risk - News
Protests & Demonstrations - Negative Emotions
Crime - Medium Risk - News
Politics
Energy
IAB - Gasoline Prices
IAB - Politics
IAB - War and Conflicts
IAB - Political Issues & policy